.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی3 شنبه

منابع نزديك به رئيس مجلس خبرگان رهبري خبر ورود آيت الله هاشمي رفسنجاني به كميته صيانت از آرا را تكذيب كردند. سايت عصر ايران بدون ذكر منبع و صرفا باتكيه بر شنيده ها خبر داده بود آيت الله هاشمي رفسنجاني يكي از فرزندان خود را راهي اين كميته كرده است تا به عنوان نماينده ولي در جلسات آن شركت داشته باشد. عصر ايران افزوده بود : « در همين خصوص شنيده شده است در جلسه اي كه هفته گذشته در منزل هاشمي رفسنجاني درخصوص بررسي وضعيت نامزدها و فضاي انتخاباتي برگزار شده است ميرحسين موسوي مهدي كروبي و محمد خاتمي حضور داشته اند » . منابع مطلع مي گويند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بهيچوجه وارد اين مقوله نشده و در چنين جلسه اي نيز شركت نكرده است .

در روزهاي اخير شبكه خبر مناظره ميان زيبا كلام امير محبيان و حاج بابائي را پيرامون مسائل مختلف « بطور زنده » پخش كرد. در اين مناظره زيبا كلام سعي كرد با طرح سئوالاتي و بيان مطالبي خلاف واقع سياستهاي نظام پيرامون ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر را زير سئوال ببرد و مشخصا اصرار مي ورزيد كه آمريكا در اين جنگ و تحميل آن به ايران هيچگونه تنشي نداشته است . وي در اين برنامه در واقع از موضع سخنگوي آمريكا و وكيل مدافع واشنگتن سخن مي گفت بدون آنكه رسما مسئوليتي در اين مقوله به وي واگذار شده باشد! با در نظر گرفتن اثرات تخريبي اين قبيل اظهارات انحرافي و نادرست انتظار مي رود مسئولين صدا و سيما درخصوص انعكاس چنين ديدگاههاي نامربوطي تجديدنظر كنند.

آزادي ركسانا صابري جاسوس آمريكا كه ديروز خبر آن را سخنگوي قوه قضائيه داد اعتراضات زيادي را برانگيخته است . مردم در تماس هاي خود مي پرسند آيا اين چراغ سبز به آمريكا نيست ! ركسانا صابري در بهمن ماه سال گذشته توسط معاونت ضدجاسوسي وزارت اطلاعات دستگير شد و دادگاه انقلاب اسلامي او را به جرم جاسوسي براي آمريكا به 8 سال زندان محكوم كرد ولي با فشارهاي سياسي در مرحله تجديد نظر ـ كه بسيار سريع هم صورت گرفت ـ محكوميت وي به 2 سال حبس تعليقي تبديل و ديروز آزاد شد . مبارك است انشاالله !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.